Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Friday, April 23, 2010

oh bb bintang ibu abah...

          ~ inilah anak kesayangan En. Mokhtar Ab Manap & Pn Nor Husniyah Hj Mohd Yusuff ~

arini dh start ngaja...kt sek semua member2 terkejut tgk aku dh slim balik maklumla dorang xpernah tgk aku camni...dorang kenal aku pn time aku tgh sarat pregnant so mmg terkejut sgt la dorang, budak2 aku pn cam terkejut gak tp dorang nmpk lg happy...xtaula sbb tcher dia dh balik ataupn sbb ape...

aku plk asyik rindu kat mizan je...smlm sepanjang perjalanan rindu mizan, mlm plk sampai xleh nk tdo asyik duk nampak dia, nampak muka dia yg cute tu, dgr suara dia nangis padahal xde ape2 pn kt umah ni...aku ngadu kt myhubby psl aku rindu kt mizan, hubby duk pujuk2 aku bila aku nangis ingat mizan, aku tau dia pn sedih n rindu kt mizan kami tp demi keselamatan mizan, ibu abah terpaksa tinggalkan mizan kat mama tok n papa tok dlu...semoga mizan sihat2 kat sana

kt sek plk mst la keje bertimbun menanti aku maklum saja la dh 2 bulan xde mcm2 benda yg terjadi...urusan kelas lg nk kene take over...urusan subject math jgn cite la...nk recover balik syllbus yg tertinggal pastu nk uruskan math week maybe start next 2 weeks...ngn keje2 panitia lg haih mcm2 la, ni pn esok kene g sek lg sbb ganti utk cuti hari raya nnt...mlm ni pn keje dh terhidang dh...nk kene wat lesson plan utk arini, esok n monday next week...meja xkemas lg maklumla baru pindah tempat...yg pasti mmg byk keje huhuhu

walaupun byk keje tp hati masih kat kb, ingat mizan je sepanjang masa, asyik call n dgr suara dia je dr smlm...semakin hari dia semakin bijak...skng dh pandai nk berborak dh, klu ibu dia ckp ngn dia mst dia pn ternganga2 mulut pastu duk ckp 'auuu' 'kappp' haha sori ye syg...ibu xpaham syg nk bgtau ape...tp ibu main agak2 je la...skng pn dh pandai sgt nk main...pg2 n ptg2 xnk duduk dlm umah...nk ambik angin kt laman sambil tgk2 burung...melihat2 awan...paling best mizan xsuke makan ubat...nampak je sudu mst dia menjerit sbb takut nk makan ubat...hehe otak bijak sgt la anak ibu ni mcm budak yg dh besar walaupn umur baru masuk 61 hari...

syg...ibu n abah sgt syg kt mizan...ibu n abah rindu sgt kt mizan...next week InsyaAllah ibu n abah balik ye syg...nnt kita g jln2 melihat awan, abah dh beli byk toys utk mizan, ibu dh simpan elok2 tunggu mizan besar sikit je utk main...nnt ibu beli byk toys utk mizan ye...ibu n abah syg sgt kt mizan...ingat ibu n abah slalu tau...mizan jg diri elok2 syg...ibu n abah slalu doakan mizan...syg sgt anak ibu abah ni...muah3 syg mizannnnnn :)

2 comments:

Mag said...

xpe nor..beberapa bulan jah..nati buleh doh nga baby mizan sampai bilo2..jangan down ok.=)

NadiaNatasha Norhusniyah said...

tq farah...xsabar nk tunggu saat tu :)