Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, July 20, 2011

wahai manusia...

dkala keserabutan melanda...muka pun dh bertukar menjadi buah rambutan

buat mulut burung utk ilangkan tension


aduhai, mengeluh pembuka bicara...menulis utk meluahkan isi hati, sesungguhnya cepat masa itu berlalu, sedar xsedar aku dh 3 tahun jd guru...tahun ke-2 berada d kl, tempat yg aman dan selesa selepas berpeluh2 berkejar2 d sarawak pd tahun pertama...

tahun ni aku byk d beri tanggungjawab, jd ketua itu dan ini d sekolah, letih mmg letih tp xleh mengeluh sbb ini bidang dan jalan yg aku pilih, ini rezeki yg tuhan bg pd ku, ini jgk cabaran dan halangan yg aku perlu lalui, mungkin tuhan hanya ingin menduga, ingin menguji kesabaran dan keimanan yg ada...

Alhamdullilah aku d kelilingi orang2 yg menyayangi ku, yg selalu support aku...husband, anak, parents, adik, family dan rakan2 sejawat yg sentiasa ada d belakangku...tima kasih byk2 sbb sudi sokong aku dari blakang, hrp2 begini la smpai bila2...semoga aku lebih tabah n cekal hadapi semua rintangan ini, lagikan ujin yg hebat2 pun aku blh rintangi inikan pula ujian sebegini, Ya Allah beriku kekuatan dlm melaksanakan tugasku untuk mencari rezeki yg halal, Amin

Allah bukan 2-3, Allah hanya 1, dan satu hari nnt mst Allah akan tunjukkan kebesarannya...

No comments: