Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Tuesday, October 9, 2012

kfc zinger double down

hehehe...td terbaca blog anis...cite pasal kfc zinger double down...so aku just nk story last friday aku, kids & myparents outing shoping2 barang b4 balik kl this week, maklumla ambik kesempatan ni utk shopping sbb pasni time cuti sek kompem semua harga barang naik especially area comfort zone...wakaf che yeh & kb...lepas abis shopping, bdk tomato requested nk makan kfc plk huhuhu so bg memenuhi hasrat si kecik pg la jgk walaupun time tu dh nak dekat kul 12 tgh hari n papa dh nk g smayang jumaat huhuhu

dlm hati dh tau apa yg aku nk makan...mst la zinger double down hehehe...kali ni pg kfc kb dekat ngn stadium sultan muhammad ke-4...selesa jgk kat cni...ni kali ke-2 aku mkn kt cni...aritu mkn kat bawah tp kali ni nk merasa makan kat tingkat atas plk...mama ckp kat atas selesa sbb xramai org...bese klu weekdays balik dari kedai mama...mama, papa & mizan slalu gak mkn2 kt cni...mmg betul la area atas lg selesa...

aritu aku order zinger double down, papa share ngn mama mkn kfc dinner plate set...mizan plk mcm bese la dia paling suka kfc drumstick & kentang putar...bese aku xde la nk promote2 makanan tp kali ni aku nk promote la jgk hehehe mmg zinger double down sedap sgt2...tp berlainan plk ngn dlm gambar yg aku google ni...zinger double down dia xletak keju slice tp letak cheese yg mcm cheezy wedges tu...fuhhhh mmg mengancam...1 zinger double down tu aku blh habis hehehe...mama just try secubit je...papa mmg xtry langsung hehehe...mizan lg la xnk bila benda yg dia suka dh ada depan mata...bg sapa2 yg blum try...try la kompem lepas ni nk beli lg hehehe



3 comments:

eira eixora said...

lain versi kot kak nor. sy makan dpt yg keju ni. pastu muak. pastu tak abes =)

NadiaNatasha Norhusniyah said...

maybe kot anis...kak nor mkn hokni sedap sampai menjilat jari hehehe

Unknown said...

salam ziarah.

akak suka sangat2, terutama sos cheese tu

Jemput ke blog akak di cheezemaz.blogspot.com. Mana tau berkenan nak rasa serbuk cheese CHEEZE MAZ, yg bila dicampur air akan menghasilkan sos cheese seenak sos cheeze wedge, KFC. Lagipun hy RM 10.00 untuk 1 pack seberat 200 gram.