Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, November 4, 2013

tak cukup sehari

hello susah tul nk dpt mood utk tulis blog sejak akhir2 ni...maklumla keje kat sek bertimbun2 pastu d tambah plk bila ngadap SPPBS (hanya guru2  yg kenal bebenorrr benda nihhhh) aka adik beradik siput sedut...sampai berjanggut tunggu utk isi data/markah budak2 huhuhu maybe ni la punca aku malas nk tulis blog kot skang ni (salahkan SPPBS plk ye :p)

actually nak arini nk cite benda yg dh basi tp xpelah just utk kenangan...nnnt klu anak2 dh besar dorang leh baca kan...last weekend hubby ada conference kat melaka so aku ngn marissa join la skali (mizan masih kat umah mama tok...pg trip ke langkawi ngn mamatok & papatok)...& macam biasala klu last minutes planning mmg hampess la sbb xsempat nk google ape2 info...klu nk ikutkan ini kali ke 2 aku pg melaka...1st time aritu time mizan masih baby..pg ngn hubby, mama & papa...

bdk potato yg happy bila nk pg jln2

kami bertolak pg dlm kul 8++ kut pastu campur plk ngn sesat so smpi kt bandar melaka kira2 pukul 12 tgh hari...mula2 hubby nk duk kat equatorial tp penuh plk so pg la plk ke mahkota hotel n hampa jgk sebab penuh...klu ikutkan aku nk hotel murah je tp hubby nk yg selesa skit utk bdk kecik tu...so last2 kami singgah kat Hillmark Hotel...cun gak hotel ni...baru je d buka so dia bg harga weekdays...hubby pilih family suite kot harga dlm rm250++ tp d sebabkan guna kad aku (gov rate) so dpt la harga rm198...bila masuk dlm bilik...wow rasa cam nk melompat2 je sbb sgt selesa n puas hati dengan harga yg sgt murah & xsmpi rm200 pun...siap ada bath tab lg huhuhu blh la marissa wat mini pool dia hehehe (xyah nk pg swimming pool yg kt atas bumbung hotel ni dh)...bfest dia provided utk 2 org...mmg puas hati...mmg sedap la sambal nasi lemak dia...

luas bilik ni siap kat depan katil tu blh jd padang tmpt marissa berlari2 lg
klu rasa takut nk mandi blh bukak bidai kat dlm toilet tu hehehe

2 beranak melawat tapak kawasan :p
suka snap gambar katil ni...simple but nice :)

mlm tu kami round2 bandar melaka...siap nak beca lg (jakun xpernah naik beca hahaha) yg pasti makanan kat melaka mmg sedap n memenuhi selera aku...hubby ckp cam xcukup je sehari sbb byk lg tempat yg kami plan nk pg...yg pasti aku n family akan dtg lg kat melaka ni lain kali bye2

xsabar tunggu pool penuh ngn air hehehe
happy dpt main pool
start garu kepala lepas tumpahkan air...takut kene marah ngn ibu huhuhu

p/s: terover plk....banyak tul aku upload gambo utk kenangan hehehe

No comments: