Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Tuesday, August 11, 2015

Salam Aidilfitri 2015

Assalamualaikum & selamat hari raya aidilfitri kpd semua kawan2...raya ni aku blk raya umah mak mertua dlu kat jb...pastu raya ke 2 baru blk kb...raya ke 3 mlm terus dtg kl  plk sbb raya ke 4 hubby dh kene outstation kat labuan plk, sib baik parents aku n bdk tomato ikut blk kl skali so xde la rasa sedih sgt...

Blk jb aritu blk ari rabu lg sbb aku start cuti ari rabu...jln clear cam biasa...blk jb cam biasala kemas umah & tlg mak mertua masak maklumla aku ni menantu tunggal (buat masa ni la) dlm family hubby n adik2 hubby semua laki so mmg aku la yg kene tlg...tp mmg aku dh biasa wat keje2 camni...klu kt umah mama pun aku tlg mama gaks...so mlm raya tu kami semua tdo kul 5 pg sbb tlg kacau rendang n masak hahaha....hubby plk tlg kemas umah keh3 (rajin plk dia ye) raya pertama cam biasa gak, lepas solat raya, salam2 pastu ambik gambar pastu makan2 tunggu tetamu dtg...ptg plk pg beraya umah makcik hubby...kul 4 pg aku bertolak balik kb plk...kali ni ikut jln mersing sbb hubby ckp nk shortcut sambil2 tgk kg belah ayah hubby...bila smpi area kuantan n terengganu baru jln mula sesak...bila sampai area jertih ke pasir putih mmg jem la...smpi umh mama kul 10 mlm huhuhu

Raya ke 3 bergembira ngn family aku plk...jln2 umah sedara mara...pg umah tok ayah aku...mlm tu terus balik kl plk...jln agak jem dari kb ke kuala krai...kul 9 mlm bertolak kul 6 pg baru sampai...hubby gamble drive sorang2...aku riso gak kut2 dia ngantuk...tp dia ckp dia kesian nk suh aku or papa drive...

Alhamdullilah raya kali ni sederhana tp rasa sgt gembira...tambah2 plk baru dpt adik ipar kan :p syukur pd Allah swt...tq Allah :)

juadah pg raya umah mak mertua...menu org johor semua nya...sib baik ada nasi




mama , bdk tomato & papa di masjid - pagi raya

welcome ob aka maksu to our sweet family :) - umah tok ayah...pg raya jgk


bdk potato bersama along kesayangannya, bdk tomato - tok chik's house kl

No comments: