Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Sunday, August 14, 2016

Tahun Kehilangan....

Salam...tahun ni byk post yg aku hold sbb byk benda berlaku...bln mei aritu aku kehilangan tok ayah kesayangan n pada jumaat 12 ogos lepas bapa mertua plk tlh kembali ke rahmatullah...terkejut sgt lepas hubby inform berita sedih ni...balik jb tergesa-gesa...smpi underware along n riko pun terlupa nk bwh sib baik ada spare dlm beg mama ku...kebetulan jgk parents ku ada dtg ke kl so lepas dpt berita bapa mertua meninggal terus packing n balik jb...

walaupun ayah (bapa mertua) hanya ayah tiri hubby tp bg ku dialah bapa mertua aku sbb hanya dia bapa mertua yg aku ada...sepanjang aku menjadi satu2nya menantu dia, dia sgt sampoi...aku bebas buat ape yg aku suke kat umah dia....nk masak nk kemas n segala2nya...along n riko plk cucu kesayangannya terutamanya si riko...sgt syg...riko lebih syg atok dia (bapa mertua) daripada neneknya sendiri (mak mertua)

semoga ayah tenang di sana n d tempatkan bersama org2 beriman...semoga semua family in law (mak, abg, hatar, asan, arif n aisyah) byk2 bersabar...al - fatihah

No comments: