Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, September 29, 2010

serabuttt

adoiyaa, xtau nape arini kepala cam serabut pdhal aku xde ape2 problem pn, kat umah ok, hubby sihat n ceria, sek pn ok jek tp xtau nape ngn aku nih, actually serabut sbb duk pk benda yg xdpt d pk oleh akal, bdk pra yg baru umur 6 tahun buat benda d luar jangkaan huhuhu adoiiiya...nauzubillah anak2 aku wat benda camtu, parents plk 100% percaya kat anak sendiri n snggup buat benda yg sememangnya xboleh d lakukan mengikut undang2 n jugak mengikut pikiran akal manusia yg waras...apela nk jd ngn dunia harini, semoga family aku xde la terjebak ngn benda2 camtu, n semoga anak2 aku jd anak yg baik n soleh xkira d mana2 pn, dpn aku n abah dia ataupn kt blakang ktorang, haihhh nk kene tambah ilmu lg dlm mendidik anak2 nih, kene tanya org yg dh ada xperience, mama n papa, org2 yg terdekat...rungsing memikirkan benda ni, macam mana la nnt zaman mizan sek esok2, adoiyyaa bimbangnya, nauzubillah....

No comments: