Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Thursday, October 14, 2010

memBZkan diri utk mengurangkan kerinduan pd insan2 tersayang :(

hari ni mmg xde mood sebenarnya tp wat2 ada mood, buat2 happy, buat2 bz semata2 utk mengurangkan kerinduan pd insan2 tersayang, td kat sek, sampai2 je sek terus susun exam papers sbb kene anta arini (sebenarnya baru ingat kene anta arini) so kalut la duk buat sampai nadiah n pn jac pn tlg sama...tq so much :) pastu masuk kelas sempatla wat final revision ngn dorang...ada gap 2jam sambung balik handle soklan pekse, lepas rehat class full so mmg xde masa nk rileks, lepas class ada la masa setengah jam, borak2 ngn kak sal pastu sambung meeting pasal perkhemahan unit beruniform...lepas meeting, sambung borak ngn kak sal dlm kete plk...pastu balik, ondaway, aku terpk sorang2, klu balik umah mst aku duk sedih sorang2 sbb rindu kat baby n hubby so aku decide nk g carefour wangsamaju, sambil2 tu blh gak usha exercise books utk bdk, last2 pg beli envelop ngn comics (utk aku) lepas tu continue jalan2 dlm carefour, mcm window shopping gak la kot, ada gak barang mizan ngn barang hubby yg berkenan tp xbeli sbb malas nk bwk barang banyak2 balik umah, xlarat nk angkut huhuhu so balik umah dh lepas Asar dh, balik2 je terus on internet sbb haziq (adik sepupuku) inform dia ada chat ngn myhubby n hubby pesan kat dia suh aku pg bermalam kat umah makcik aku kat Jln Ipoh sbb dia bimbang aku duk sorang2 kat umah, so aku hrp sgt dpt chat ngn dia kejap tp kecewa sbb dia dh offline, sib baik dia bg email at least terubat gak kerinduan...skang ni dia masih lg transit, blum sampai lg kt kat destinasi yg d tuju...hopefully dia slamat sampai n slamat kembali ke pangkuan ku...ni pn tenet masih on dgn harapan dia akan online, nk call susah skit sbb masih lg transit, dia janji bila dh sampai nk call huhuhu, cepat call syg~~~  yela susah gak nk call, nk kene register itu ini huhuhu, sedih sgt...dr solat Maghrib smpi Isyak menghambakan diri pdNya, utk dpt lebih ketenangan...bese mlm2 jumaat camni lepas solat Maghrib jemaah kami mst baca Yasin, mlm ni aku baca Yasin sorang2, tgk songkok dia, tgk Quran dia...air mata terus jatuh ke pipi, skng ni plk duk belek2 album kluarga, tgk video2 yg ktorang ambik sama2 ngn bb, indahnya saat tu, xsabar nk kecapi saat camtu lg bersama hubby n baby kesayangan...hrp2 cepatla semua ni berakhir, Ya Allah kuatkanlah semangatku...amin



 

~ mizan nurhakim borak2 ngn ibu beliau ~ 
p/s: ignore borak2 abah n ibu, focus pd mizan jek :p

No comments: