Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, October 25, 2010

surpriseeeeesssss

mmg seminggu macam 10 tahun, bila duk sorang2 kat umah mmg rindu sgt2...last day aku contact hubby time aku kat PD time tu ada kursus LINUS so ari2 bukak lappy n chatting, jd macam zaman2 bercinta semula hehe, lepas tu aku xtau ape yg jd sbb dia pn xonline, nk call mmg xdpt la sbb xregister roaming, so keep updating his journey ngn tgk fb member yg pg sama ngn dia ke canada, klu ikutkan suppose dia d jangka tiba kat kl ari sabtu so aku xde la prepare sgt sbb balik2 ke sek terus bz ngn keje yg bertimbun2 d tinggalkan selama 3 ari

thursday, aku ada meeting psl pemulangan buku teks bdk so balik umah dh dlm kul 2.00 ++ aku siap kumpul baju2 yg bertimbun ingan nk basuh, tgh2 duk kumpul2 tu ada org ketuk pintu umah, aku mmg cuak klu org ketuk2 pintu ni, lgpn hubby dh pesan klu org ketuk ke ape jgn terus bukak, check dlu sape...so aku pun jerit 'sape tu'...'''...diammm xbersuara pun...hati makin cuak...kali ni makin kuat plk dia ketuk, 'sape tuuuuuu' xjawab gaks so aku berdiri n diam kat tepi pintu sambil letak telingan betul2 kt pintu hehehe pastu aku dgr ada suara 'nor, nor, nor' aik aku cam kenal suara tu, 'sape tuuu', 'nor, abg balikk ni' wah, erkejut beruk aku kat c2, aku cepat2 bukak pintu n tgk mmg betul2 suami aku hehehe...bukak pintu terus peluk hubby sbb gembira sgt, hubby plk cam kurus skit aku tgk, cian dia...dia kata saje xnk contact sbb nk wat surprise baru best hehehe, luv u syg :)

bese dia kurang makan nasi tp aritu balik2 je terus mintak nasi, aku plk mmg xmasak klu hubby xde, konon2nya nk diet la, mkn kat sek je tghhari pastu dh, mlm minum je, so dlm ms tu aku wat je la lauk yg ada dlm peti ais tu, sup kentang + ayam goreng + cincalok , berselera sungguh aku tgk hubby mkn maklumla dh seminggu xjmp nasi, then lepas dh mkn, mandi n solat...dia bukak 1 bag baru yg dia beli kat sana, auuuuwww byknye hadiah, dia bg kat wife dia hadiah2 dr sana, simpan elok2 utk mizan, families n friends dia kat opis hehe tq syg, xyah la susah2 beli hadiah, dh balik ngn selamat pn dh cukup syukur dh hehe

xsanggup rs nk berpisah lg, tp maybe next year aku pn mkn byk kursus, alahai, nk wat camne utk cari rezeki yg halal kami kene la membanting tulang time muda ni, semoga Allah swt. memberkati rezeki yg melimpah ruah ni, utk our baby, our sweet mono's family InsyaAllah... :)

No comments: