Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, January 19, 2011

takut

mlm ni terpaksa stay umah cikyah sbb myhubby g offsore, maybe esok baru balik...mlm ni xtau la nape mata xleh nk lelap walaupn badan tersangatla penat...maybe perasaan bercampur bau ngn rindu kat suami + anak...bestnye org lain, public holiday blh spend masa ngn anak n hubby kat umah tp aku? cinta 3 penjuru, hubby kat laut, aku kat darat, anak kat kg...3 benua yg berbeza...menumpang rumah org entah sampai bila...sedihnya...bila la semua ni akan berakhir...esok xtau nk g jln2 kat mana sorang2, duk umah takut, nk g umah org...segan, baik lepak mana2...sejak akhir2 ni makin takut plk rasa duk kat umah maybe trauma yg dlu belum habis, haih bila la nak back 2 normal, skang ni balik sek pn xleh nk rehat...asal bunyi benda je aku dh mula rasa cuak, dh get ready nk terjun ikut koridor dapur huhuh utinggi tu tp xpe, aku dh xkesah...

skang balik sek mst check dlu sekeliling dlm umah baru masuk, bila dh masuk mst bukak semua pintu n tingkap especially pintu dapur sbb senang nk jerit mintak tlg klu berlaku pape...td tgh2 duk basuh baju dlm toilet tetiba je pintu umah d ketuk org, pelik la sbb time2 tgh hari camtu sapa yg nak naik sampai tingkat atas, xkan kak sebelah sbb dia keje time tu...ermm aku kuar je nk bukak pintu dgn tiba2 jgk ketukan td dh stop, peliks...baru2 ni plk time maghrib bau cholok cina kat dapur umah, hubby kata maybe ada chinese yg baru pindah kat c2 kot, hari ni plk mmg betul2 bau cholok depan pintu umah haih, esok xtau la camne nk duk umah sorang2 ni, hubby plk xtentu flight kul bape...dugaan betulla...

No comments: