Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Thursday, March 3, 2011

enter blalang

haih mengeluh? bukan mengeluh tp lepaskan penat je hehehe dh lama xberblog, bukan pe...xde la bz sgt tp sbb malas, skang ni pn kalu weken je mst malas dh nak bukak tenet, nak wat camne time weken tu la masa dgunakan sepenuhnya utk layan suami...layan borak...pastu kene sakat ngn suami...camtula rutin hari2 hahaha

this week agak sibuk sbb aritu konon2nya ada pemantauan LINUS dari PPD so get ready je...semua bahan bantu mengajar ready. tp xde plk dtg...ermm maybe next week la kot...pastu tambah plk prepare question paper utk formative test 1 lepas bukak sek ni...tambah plk ngn sport d ptg hari...so perjalanan agak bz tp masih steady (bak kata si suami :p)

program masak memasak berehat sementara sbb aku nk diet (hubby pn kene diet jgk, teman wife...kate nk jd suami yg soleh) so mlm2 mkn simple2 je...kdng2 makan oat, kdng2 mkn buah2...kdng2 aku xmakan langsung cuma masak telur masak separuh utk hubby 2-3 bijik...tp skang ni hubby slalu request nk bwk bekal nasi g office, xsempat nk turun lunch katanya...so kdng2 time aku rajin aku sempat la masak...klu dia bwk bekal, aku pn mst la bwk jgk...hehe

arini rs cam nk goreng mee la utk hubby...kesian dia dh dekat seminggu xmakan mlm...tp skng ni nk update blog dlu sementara tunggu hubby balik...ni pn aku baru je balik dr sek, ada sport training (pdhal duk borak2 je sbb hari ujan :p) byk benda nk cite tp xtau nk mula dari mana...xpela cite lain kali la...nk g masak utk cik abg dlu...bye2

No comments: