Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Saturday, April 20, 2013

Hari TERLEBIH rajin :p

lalalala...nyanyi dlu b4 tulis entry sbb dh rajin sgt kan...smlm ari terlebih rajin, mcm2 aku masak utk habiskan stok makanan dlm peti...rasa cam boring masak benda yg sama je slalu so aku google cari resipi yg sesuai yg stok mknan yg perlu aku abiskan antaranya pisang yg masak ranum yg tinggal lg 4 biji...dh boring balik2 wat jejemput so aku google n jumpa resepi baru yg agak menarik....pastu aku ada beli udang so saje2 la nk try wat butter prawn b4 ni asyik makan kedai je so xpernah plk nk ambik tau camne nk wat benda ni :p so jom layan gambar jom



ni plk butter prawn...xtau la nape tetiba je smlm terlebih rajin hihihi...lepas balik je jogging kt titiwangsa, masuk dapur terus wat operasi...hubby mkn smpi licin hihihi...sib baik 1st trial terus jd...sib baik tp yg paling penting untuk resipi butter prawn tu...aku guna daun kari yg d tanam sendiri kat umah tau wahahah (riaknya)



semalam lunch mkn butter prawn ni ngn kari ayam...mmg peberet hubby la hihihi xde lauk lain pn xpe...habis 1 periuk nasik kami makan berdua...hari sebelum tu aku cuba buat roti roll sosej ni...semua resepi blh tgk kat cni ye Resepi Saye selamat mencuba :)



No comments: