Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Sunday, September 15, 2013

dinner kat rodeo steak house

mlm ni pg celebrate birthday hubby...aku blanja mkn western je...bese dia suka mkn nasi arab tp xpela skali skala tukar selera plk lgpn td ktorang dh bedal nasi akibat aku msk sedap sgttttt tgh hari td (perasan kejap je...jgn maraaahhhh :p) dinner xleh la mkn nasi lg...lepas solat Maghrib kami kuar...aku suggest mkn dekat2 je sbb malas nk pg jauh2 lgpn hubby nk balik tgk movie kul 10 mlm katanya...so kami menuju ke Rodeo Steak House dekat prima sri gombak....dekat je ngn umah aku...nk jln kaki blh (macam la rajin sgt nk jln kaki memalam bute nih haihhh)

smpi je kat c2...kami masuk dlm...wow ala2 perkampungan cowboy...teringat kenangan masa ktorang pg team building project hubby kat Eagle Ranch kat PD aritu mmg camni jgk tp kat c2 lg real cowboy la...kat cni semua western food tp ada jgk yg dia campur skali dgn nasi...mcm sizzling tp aku rasa cam xbrapa nk kene ngan selera aku...

utk ricco (marissa nurhadhirah) aku dh ready nestum ngn baby bite dia tp bila dia tgk makanan lain dia cam xnk plk makan makanan dia so kami bg dia mkn french fries je...hubby mkn lamb chop, sedap jgk katanya...aku plk mkn chicken cordon blue...ni 2nd time aku makan resepi ni....1st time mkn kat kb mmg sedap...yg aku punya menu ni sedap jgk tp sos dia tu xbrapa kene ngn selera aku...aku rasa lg sedap klu chicken tu letak je sos blackpepper cam biasa...lg nyummppp hihihi...air plk, aku minum epal asam boi...hubby pilih kedondong asam boi...ricco minum air suam hehehe (dak kecik xleh demand) total up utk 2 org mkn cuma rm47++ ....sgt berbaloi....kenyang sampai ke mlm...balik umah lepas setel kan semua benda...kami tdo kn ricco...abah dia tgk movie dlm bilik sambil teman ricco tdo...aku plk ngadap blog :p

next time leh try western kat tempat lain plk...susah tul nk cari makanan western yg betul2 kene ngn selera + dekat ngn umah...bese klu yg jauh la yg sedap huhuhu...pasni leh la slalu pg restoran ni hehehe

bdk potato nyum2

apren tie huhuhu kelakor bebenor...abah dia la ni beli yg pelik2




ni hubby punya...lamp lamb chop...sos blackpepper dia sedap...daging pun lembut tp byk tulang
ni aku nye....chicken cordon blue...dappp tp klu tukar ngn sos blackpepper lg sedap kot
garing kat luar...cheezeee kat dlm
birthday boy man...happy birthday abg :)
control macho huhuhu
ni air ktorang...epal asam boi utk aku...kedondong asam boy utk hubby...air putih utk iricco hehehe
makanan mak bapak dan anak :)
turn ibu iricco plk posing
control ayu skali skala d benarkan hehehe
riangnya ibu dia...mcm birthday ibu dia plk ye :p

No comments: