Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Saturday, September 14, 2013

cerita ari ini

smlm duk xcited bukak VLE FROG...bg kaum guru mst sgtttt familiar ngn VLE FROG...ala2 mcm e-learning la klu kat utp dlu...so setiap guru mst ada 1 page or blog...smlm mmg pulun habis-habisan kah3...data3 penting aku upload ckit je yg byk nye bunga-bungaan penyeri blog hihihi 

sebenarnya bukak comp sbb saje je nk tunggu kul 12 tgh mlm sbb nk jd org 1st yg wish happy birthday utk hubby :p pastu dh alang2 tunggu masa tu...aku update la VLE FROG...nk update blog cam mls plk sbb byk sgt cite kawan2 kat blog yg aku miss so smlm asyik duk menggodek blog kawan2 je la hihihi

pg td lepas smyang subuh terus bgn sbb plan nk bawak marissa jln2 kat tmn tasik titiwangsa maklumla ktorang xpernah bwk lg dia pg playground (sbb dia ada asma so tanak kene habuk2 n campur ngn org ramai yg crowded) skng umur dia dh masuk 13 bulan so aku n hubby dh mula bawak dia jln2 n try itu ini...bese klu jln pun kat shopping complex je...mmg xcited la dia nk main kt playground tu...tp d sebabkan hari dh nk hampir panas so kami balik...

VLE FROG...




d sebabkan arini besday hubby so mlm ni aku plan nk bwk dia dinner kat 1 western restoran kat sentul so td balik dari titiwangsa aku ajak hubby pg cari restoran tu...nnt mlm xdela nk tercari2 lg kan so time kami duk cari tu ada la satu kete pakcik tua ni dtg langgar plk bumper depan kete kami...yg aku peliknya camne dia blh xnmpk nk masuk lorong sedangkan kt sebelah kete kami ada lg ruang besar yg muat ngn kete dia...aku dh perasan n suh hubby hati2...hubby plk dh reverse bila tgk pakcik tu melulu bwk kete ke arah kami...n dgn cepatnya dia langgar bumper depan kete kami huhuhu aku sampai menjerit dlm kete...sib baik xde pape tp bumper depan cm bercalar skit...kete dia plk terkopek bumper yg belah depan tu huhuhu...bila hubby turun pakcik tu terus cam nk mengelak...ckp dia nk cepat...hubby mmg baik hati sbb dia x cerewet cam aku...sib baik bdk potato tdo klu xmmg aku nk turun deal ngn pakcik tu...bila jln je baru start bunyi2 benda kat dpn body kete huhuhu hubby yg td riang terus cam xceria...sian plk aku tgk so aku bg semangat je la kat dia...

nnt mlm kene bg dia happy ckit n lupakan pasal xcident td huhuhu...nnt aku sambung lg...marissa dh menjerit2 dh tu...dia tgh tdo ngn abah dia kat dlm bilik td...aku plk duk mengadap pc kat library ni...agaknya abah dia xsedar la tu dia dh bgn...oklah aku nk tgk dia jap nnt mlm aku smbng lg...bye3

No comments: