Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Saturday, August 31, 2013

Kete Kancil utk dijual

nk inform kat cni...kete kancil masih blum d jual...aku xberkesempatan nk jmp mana2 customer yg berminat sebelum ni d sebabkan kekangan masa aku & hubby...so sape2 yg berminat blh la msg :)


salam kawan2...arini nk promote kete kesayangan aku yg teramat aku syg...kete kancil ku syg...huhuhu sebenarnya aku beli kete ni masa aku study kat utp dlu...time tu aku nk practical, my parents plk nk ke Mekah so aku beli la kete ni supaya aku senang nk ulang alik dari umah ke office kat Ain Medicare Sdn. Bhd. iaitu area Pengkalan Chepa...pendek kata aku mmg guna kete ni utk cari ilmu sbb dari zaman utp sampailah ke zaman maktab aku mmg guna kete ni huhuhu sedih tul rasa nk jual tp apakan daya sbb umah aku ni umah teres so mmg xcukup parking...skng ni kete kat umah dh ada 3 so kene la jual kete kancil...dlm porch hanya blh isi 1 kete je pastu 1 lg kene letak depan pagar umah huhuhu so sape2 yg berminat blh la email aku kat n_kittie2002@yahoo.com

ni serba sedikit information berkaitan kete aku....

#model: produa kancil
#reg. year: 1995
#make: produa
#engine capacity: 660cc
#millage: 190 000 - 199 000
#colour: non-metalic (hijau)
#transmission: manual
#accessories: cd player, sport rim, byk lg accessories yg aku dh tukar baru sejak aku guna
#accident free
#road tax & insuran masih ada
#harga: rm 6000 (masih blh dirunding)

ni la my baby bubu
pandangan dari sisi...

dari blakang plk
ruang dalam
bumbung masih suci bersih
byk accessories yg aku dh renovate hehehe

kete ni aku guna xlasak sbb aku wat ulang alik ke sek je ari2...sape2 yg berminat blh la hubungi aku ye...bye2

3 comments:

Anonymous said...

berminat sgt dgn kancil ni..tp takdop sen la pulok, nor... ;-(

keta apa yg ganti kancil ni??

-dyanayusuf-

NadiaNatasha Norhusniyah said...

blh la mari tgk na...kete ni jimat...aku guna rm50 utk minyak 1 bln...tp syarat dia pg n balik sek shj hehehe

Anonymous said...

minat kete ni,kak duk mane ye?