Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, October 27, 2014

jom kite pegi kursus

aku sebenarnya baru je balik dr kursus...kali ni bkn kursus matematik tp kursus ict utk ajar murid tahun 5 sesi 2015...actually aku jd bidan terjun....bkn tok bidan nk bunuh diri  n terjun dari bangunan tp menggantikan teacher dayah yg xsihat sbb alahan pregnant...besela kan masing2 ada cite masing2 masa pregnant...aku alhamdullilah xde alahan utk 2 pregnant yg lalu...next pregnant xtau la...hrp2 d permudahkan...

berbalik pd cite kursus...start kursus ari isnin smpi rabu (3 hari) kat SK Seri Anggerik, Cheras...rupa2nya sek tu depan je umah parents aku dlu...dlu papa keje kat kl so belik umah kat c2 n skang ni org sewa...kami jarang dtg sbb penyewa mmg transfer terus sewa umah dlm account so mmg dh lama xdtg...sejak aku duk kl pun aku xpernah dtg...ingt2 lupa jln...

alhamdullilah stakat ni semua kursus yg aku pg mmg best...wlaupun aku ni degree in ict tp byk benda yg aku xtau...nk wat dbase guna access pun dh xingat camne...time kursus tu mmg xngaku degree ict...maluuu oooo klu org tanye tp xleh jawab hihihi....pape pun harap2 ilmu yg aku dpt ni aku blh share utk semua org especially anak2 murid kesayangan...amin...ni la nama nya jiwa seorang guru kottt... :)

layan gambo japppp...meh la nengok gambo2 yg fasilitator ambik ni...

ni antara faci kami yg sporting

guru2 dr zon keramat, kl



harap2 next time blh jmp lg...best dpt ramai kawan baru yg sporting :)

No comments: