Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, August 4, 2010

cerita cinta :))

hai lambatnya masa berlalu...penantian satu penyiksaan...saat ni aku tgh menanti kepulangan suami tercinta dr kerteh huhuhu...tetiba je teringat zaman bercinta2 dlu hihihi bestnye saat tu...time tu malu mmg malu gileee ngn dia tp bila pk2 balik xsangka skng dh jd laki aku, dh duk serumah, dh kongsi mcm2, dh ada anak dh pn hehehe

tp bila pk2 balik camne dr malu tetiba jd sayang :p haih ajaib sungguh, terbayang2 plk 1st time bertentang mata...tp time tu bukan malu tp meluatttt haha nama je duk 1 class tp xpernah bertegur sape smpi la dia memberanikan diri setelah 5 tahun kenal...klu nak hrp aku cucuk jarum dlu alamatnya sampai 10-20 tahun lg pn xkan terjadi kot keh keh keh...

ingat lg saat mula2 berjumpa face 2 face kat tangga village 3, haih bongok sungguh aku rs time tu, nape la aku rs nak nangis sbb malu sgt bila dia duk tenung muka aku yg sgt cubby time tuh, klu ingat2 balik mmg senyum sorang2 la...pastu 1st time dia msg konon2nya 4ward msg...sampai aku jatuh katil sbb terkejut dgr msg dr dia d malam hari, akibatnya esok tu g lecture ngn pinggang yg sakit lalala walaupn 'jual mahal' time tu tp berkat usaha dia yg bersungguh2 akhirnya aku kuar dating ngn dia buat kali pertama dlm hdp ku kat utp's library (new complex) wahaha malu gile kat pakcik2 librarian yg baik ngn aku sbb dorang senyum2 bila aku dtg ngn sorang laki biasa dtg sorang2 je, pastu duk plk kt meja cubical sbb malu then tetiba je dia dtg bwk buku yg ada byk gambar2 n duduk kt c2 sambil tunjuk gambar2 dlm buku tu (aku ni mcm kanak2 tadika, dia plk mcm cikgu pd kanak2 tu)

kdng2 klu ingat2 balik kenangan2 manis tu mst kitorang gelak sama2, hubby pn senyum je meleret bila aku sebut kelakuan2 dia dlu...nnt klu mizan tanye: sape yg ngurat dlu? ibu ngurat abah or abah ngurat ibu? aku dh plan nk jawab: mst la abah ngurat ibu, ibu kt utp dlu ramai peminat tp xtau camne leh sangkut ngn abah (wahaha ayat riak) tp hubby plk nk bgtau mizan: ibu yg ngurat abah, ibu kata nk terjun bangunan klu abah xnk kawin ngn dia (haih ni sudah jd ayat rekaan ni) hihi aduhai mcm2

time kt utp dlu, rs cam nk jumpa je, rindu je memanjang (skng pn rindu gak tp klu 2 2 kt umah xde nye nk rindu2) klu lama skit xjumpa mst aku rs malu sgt2 nk tgk muka dia, time dh kawin pn masih sama, klu xjmp lama skit je mst dh rasa malu huhuhu

kelakarnya, walauapepn yg berlaku, aku ttp akan syg dia mcm dlu, mcm zaman bercinta2 dlu bahkan perasaan syg tu makin bertambah kuat dgn kehadiran muhammad mizan nurhakim aka budak tomato ibu abah hehehe semoga jodoh pertemuan kami kekal hingga ke akhir hayat n semoga rumah tangga kami akan sentiasa d rahmati Allah n bahagia selama2nya tanpa gangguan dr sesiapa pun...aminnnnn

2 my lovely husband, mr mokhtar ab manap.....i really love u 4ever :)

No comments: