Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, August 3, 2011

sayu di awal bulan ramadhan

sedihnya rasa hati, baru je nk bermanja dengan hubby, hubby dh kene pergi offsore lg...sebenarnya aku dh biasa klu dia pg offsore tp last yg dia pg offsore aritu mmg lama sgt sampai 1bln lebih xjumpa tu yg terus jd fobia bila dia inform dia kene pg offsore utk habiskan project, skang project tgh nk demob maknanya dh nk sampai ke kemuncak so hubby kene g utk settle down ape yg perlu...hrp2 kali ni xlama mcm yg lepas2 la...

kelmarin dlu, baru je plan nk wat puding jagung...tgh2 cari bahan nk wat tetiba hubby call kata dia kene g offsore terus simpan balik semua bahan2 wat puding, hancur hati rasa, sedih pun ada...hubby dh nmpk aku mcm lain mcm so mlm tu dia ajak aku kluar sbb xnk bg aku sedih...tp aku ttp jgk sedih...

semalam aku bgtau hubby aku nk g hantar dia, so lepas sekolah cepat2 balik n ambik dia kat umah...sayu je bila tgk hubby tarik bag besar masuk balai berlepas huhuhu hrp2 dia selamat n cepat balik

miss u so much abg :(

No comments: