Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Saturday, May 5, 2012

malam yg xboleh tdo

huhuhu suramnya tajuk post mlm ni...mlm ni xtau nape la mata xleh nk tdo...dh cuba utk tdo tp xlelap jgk...baca comics...main games tp mata ttp xnk tdo huhuhu...nk kata tdo byk siang td, xde la jgk...

pg td bgn awal pg lg pastu siap breakfast n borak2 ngn hubby...tgh hari plk lepas lunch, kuar kejap cari barang spare part kete pastu sambung wat soklan exam budak sementara tunggu hubby balik dari workshop...pastu g shopping barang baby n g PWTC tgk pesta buku antarabangsa kl 2012...pastu g dinner kat wong solo kg baru...balik umah sambung wat soklan exam lg sampai siap...so xde la tdo pun d siang hari tp xtau la nape mata ni xleh pejam malam ni...td dh cuba tdo pastu bila xleh tdo jgk terpaksala bangun, iron baju2 yg nak pakai next week, at least esok xde la kalut sgt nk iron n sebagainya...

maybe baru terdengar berita kematian rakan satu UTP, walaupun xkenal tp hati rasa sangat terharu...husband dia satu batch ngn aku n hubby cuma wife dia (arwah) batch junior ckit, batch may tapi tahun yg sama...dorang excident...wife dia sama pregnant ngn aku...5 months...yg sgt2 terharu bila terkenangkan nasib anak sulung mereka yg baru berumur setahun...ya Allah sebak rasa hati bila terbayangkan si anak mencari2 di mana ibu dia...kalaula aku berada d tempat tu...ya Allah sedih yg teramat sgt...ilang ibu dengan ilang bapa adalah sgt berbeza...ibu adalah segala2nya...kesiannya anak kecil itu...semoga Allah swt melindunginya...aku harap ayahnya jg akan menjaga satu2nya zuriat peninggalan arwah isteri beliau dgn baik...xdpt aku bayangkan klu anak aku sendiri jd mcm tu...sedih n pilu bila anak menangis2 panggil ibu...ibu...ibu....

semoga arwah n anak dalam kandungannya d tempatkan d kalangan org2 yg beriman n dicucuri rahmat...amin

No comments: