Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Wednesday, May 9, 2012

semalam...

semalam adalah penat...semalam plan nk balik umah sambung buat kertak soklan pendidikan moral utk tahun 2 tp penat...semalam rasa nk masak utk hubby tp penat...semalam segalanya adalah penat...

maybe sbb time kat sekolah terlalu byk keje yg perlu dibuat...latih budak tarian utk hari usahawan pd hari sabtu ni...sediakan kertas soklan matematik (paper 1 & 2) utk semua bdak2 tahun 2...walaupun dh balik lewat (dlm kul 3.00 ptg) tp keje masih lg berbaki yg byk...

balik umah, landing atas katil jap...xsempat nk lelap pun...bangun terus bukak comp n sambung wat keje...sampai la hubby call suh ambik dia kt lrt tmn melati...pg ambik hubby pun dlm keadaan yg penat...bila mlm, hubby tanya nk mkn ape...aku kata aku penat nk kuar...tp aku nk makan nasi...so lepas solat Maghrib, dia turun bawah n masak nasik + telur dadar bawang huhuhu...lepas dh ready hubby panggil aku turun...aku turun tangga pun dgn lemah gemalai...sampaikan hubby tanya 'nor xlarat ke...blh ke nk turun tangga tu' huhuhu xlarat tambah plk bwk perut besar terhoyong hayang jalan turun tangga huhuhuhu...aku makan je apa yg hubby masak...suppose isteri yg masak utk suami ni suami plk yg masak utk isteri...xpela kot sbb ni darurat kot...hehehe...tgh2 aku duk makan, hubby kata 'siannya bini abg makan nasi ngn telur je...esok kita mkn sedap2 ye' huhuhu terharu plk dgr...lauk ada lam freezer tp nk tunggu sejuk tu satu hal...alamatnya aku tdo dlu la baru lauk masak huhuhu...lepas makan n solat hubby ajak baca buku dlm bilik terus memandangkan aku nmpk cam xlarat sgt...aku agree je...masa nk masuk bilik aku dh prepare susu dlm gelas pastu letak atas meja dlm bilik...sementara tunggu susu sejuk, aku baca2 buku dlu, hubby plk duk ngadap comp dia wat keje sambil berFB...tanpa d sedari aku tertdo, hubby pn xperasan yg aku xminum susu lg, so susu jd sejuk memandangkan masa yg dh lebih setengah jam dicampur plk dgn dingin aircond dlm bilik ni yg mmg telah d setkan paling minimum (sbb aku panas sgt bila malam)

hubby kejut aku n bgtau aku belum minum susu lg...aku ckp xpela aku minum esok je :p (ayat mcm biasa la klu time malas) hubby turun semula ke dapur n buat susu yg baru...kali ni dia bawak susu n tunggu sampai aku minum sampai habis...bila dh habis, hubby selimutkan (wah2 rasa cam baby plk ye) sbb dia ckp xelok xslimut tdo dlm aircon camni tambahan plk org pregnant mcm aku nih huhuhu...

jd itula cite pasal semalam, penat yg amat...tdo yg sedap...bgn pagi kul 6 baru sedar :p tu pun hubby kejut, klu xkejut xtau la hahahaha :p

No comments: