Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, February 25, 2013

bdk potato wat ibu cuakkk

hello...arini mc sbb migrain (camni ke eja ehhh) 1st time aku kene...doc ckp maybe aku terlalu stress pk pasal berat bdn naik kot kui3...betul tu doc...baik tul doc miza kat Gombak Medical Center (GMC) tu walaupun baru je kenal aku cam selesa plk ngn dia hehehe...

sebenarnya dh 2-3 hari nak tulis blog tp xberkesempatan sbb this week my parents nk bwk bdk tomato balik kl so aku n hubby bergotong-royong cuci umah sbb mmg klu ada habuk2 yg kat celah2 tu bese aku ngn hubby ignore je hehehe so ptg2 camni sementara tunggu hubby balik aku update la story yg aku nk share...pasal bdk potato aka marissa nurhadhirah...bila besar nnt dia blh baca n tgk ape yg dia wat masa dia bb dlu hehehe...

last week on friday, aku balik sek kul 12.30 tgh hari...then terus je g amik marissa kat umah nenek dia (umah pengasuh) pastu aku terus bwk dia naik atas...on aircond dlm bilik pastu solat n guling2 jap...dh boring guling2 aku bawak dia turun bawah...aku letak je dia atas tilam dia pastu on tv then aku terus on pc...google2 jap ape yg patut hehehe bese aku ngadap comp jap pastu aku berpaling tgk dia kat tilam...duk 5 minit aku pusing semula tgk dia kt tilam tp kali ke-3 aku pusing tgk dia xde...ayakkk...mana dia pg...xkan berguling sampai ke ruang tamu? huhuhu skang dia belum pandai merangkak so klu dia nk g mana2 dia berguling2 smpi ke destinasi  cinta yg dituju...aku terus bangun dari kusi meja mkn tmpt aku main comp...terus aku tgk kt bawah tangga kot2 pg sana tp xde...aku makin cuak nak nangis pun ada...time tu start la menyalahkan comp n tenet bagai...tp sape yg main tenet...sape yg on pc...xkn pc on sendiri...so aku start jerit2 nama dia...'marissa'...'anak ibu'...'bdk potato'...tetiba aku dgr...'eiiiiiiyyyy' dia menyahut...terkejut campur nk tergelak aku tgk dia...nak tau kat mana dia....huhuhu...tgk ni....


cuba tgk betul2 kat mana dia ada
huhuhu dh jmp bila menyahut
camne dia blh masuk bawah bantal...konfius ibu dia
apedaaa kamu ni si bdk potato
masih nk duk bwh bantal...marah ibu angkat bantal dia
ni la job dia ari2...nyum2 bantal sendiri

wahahaha...buat cuak ibu je tau...along dlu ada gak nyorok kat ibu tp ibu jmp dia ni ibu xjmp plk...sib baik xsempat call abah dia klu x, kompem abah dia balik cepat aritu hehehehe

No comments: