Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Sunday, May 29, 2016

masuk tb la plk...

skng ni brmula cuti sek...dh lama aku impikan saat nk mula berblog cam dlu...member2 asyik duk ckp 'bila nk update blog...bowink je blog ko xde pape yg baru' nnt korang...baca la puas2 smpi lebam biji mata tu hohoho...ni baru nk story...ari guru 16 mei aritu sek aku masuk tv (skali ngn aku2 skali la masuk tv maknanya kan muahaha) d sebabkan sambutan tu kami semua bz sesangat...mana xnya...lg seminggu bdk nk peksa so gigih wat revision ngn bdk lg...nk planning utk even ni lg...tp best gak la sbb ni 1st time aku masuk tv...teacher plk beria hahaha...siap pesan kat anak murid lg...'kne behave nnt mama ngn ayah kamu tgk tv mst bangga muka anak dia terpampang dlm tv' tup2 aku plk yg over xcited hihihi

kul 650 pg semua guru dh kene ada kat sek (bdk tomato & bdk potato abah kene anta g tadika) semua bdk pun dh kene standby...sib baik la parents bg keje sama yg baik...anta anak pg2 lg...bdk2 pun cam baik je aku tgk cam behave je smua kah3 xsia2 cikgu kau ajar korang belakon kan haha...

tp aku tabik spring kat crews...mmg hebat...ngn barang2 berat...ngn wayar2 berjuntai2 n banyak tp dorang sgt efisyen...rupanya crews d sebalik tabir lg hebat tp kita xpernah tau...lepas je even ape lg semua org duk g serbu abg Ally Iskandar, pengacara tersohor MHI termasuklah aku hohoho jom layan gambar ckit


 Antara crew yg buat rakaman utk surau sek
 bergambar kenangan bersama lori tv t3 :p
 kenangan bersama Ally Iskandar
 Ally lg...huhu
bebudak kat blakang heran tetiba ciku cikgu dia semua jd riang gembira hohoho



guru besar potong pulut kuning

No comments: