Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, December 20, 2010

tq hubby :D

last 2 weeks gempar bila rumah hampir2 kene pecah masuk...time tu hubby g offore pastu terus kene stay plk kat labuan, nasib baik bos dia bg balik bila dpt call umah kene pecah...balik2 je terus dia nk balik umah utk tgk sendiri camne keadaan...aku plk duk larang sbb dh malam time tu, aku duk ajak dia terus g tdo umah cikyah je, balik umah esok sbb takut huhuhu, last2 balik gak umah sbb hubby nk ambik baju dia...mlm tu kami tdo umah cikyah n esok pg2 lg kami dh balik sbb hubby xpuas hati, klu ikut kan hati dia mmg dia nk jgk cari laki yg cuba2 nk masuk umah kami, hubby borak ngn org2 dekat c2 ngn jiran sebelah sbb geram sgt kat penjenayah terbabit (mcm tulis dlm newspaper plk rs hehehe) esok nya kami kuar jln2 satu hari, dlm kul 11pg hubby bwk aku g klcc..pastu lunch special kat suria klcc...pastu terus g carefour plk...mmg happy sgt, bkn happy sbb jln2 tu shj tp yg paling happy sgg dpt bersama org yg d cintai :p time lepak2 kat klcc hubby ajak aku g tgk wayang tp malas plk nk beratur sbb q panjang sgt last2 dia ajak aku g mkn kat sebuah restoran thai dlm suria klcc huhuhu, smpai xleh nk jln makan seafood dh la aku xleh mkn seafood sbb alah tp hentam gak sbb sedap hehehe last2 habis naik jerawat hahaha

isteri kpd sorang suami

suami kpd satu2nya isteri y dicintai

tgh tunggu makanan pn sempat nk posing lg

makanan yg byk ni utk 2 org makan! jgn xpercaya hahaha

sayur campur + fish cake (xingat nama thai dia dlm menu ape :p)

ketam bersalut kot...d goreng ngn telur pastu cicah sos, sedapp

ni plk ikan kerapu sos thai...nama dlm bahasa thai aku pn xreti nk sebut

tomyam ni paling best!!! udang galah dia besar2, nasib baik hubby sedekah udang galah yg dia punya kt aku :p

manggo jus 4 me n starfruit jus 4 him nice

nasik yg byk gilerr sampai hubby 2 3 kali stop utk habiskan n xhabis jgk akhirnya

bukan ni je...balik umah ada lg surprise hehehe...rupe2nya hubby belikan aku mutiara dr labuan huhuhu tq syg, aku rs happy sgt bkn sbb dpt mutiara tp sbb hubby ingat kat wife dia sorang ni hehehe nway, i like it 2 much hehehe, love u syg :)


ni dia....

mutiara untuk isteri tersyg...tq hubby :)

No comments: