Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Tuesday, June 12, 2012

panas

huhuhu tiap2 kali mengandung mst benda ni menjelma dekat2 nk bersalin...aku skng dh 30 weeks so maybe benda ni biasa la kot, panas je memanjang huhuhu....teringat masa 1st pregnant dlu...time tu baru2 kawin, duk pun kat rumah sewa so xde la nk pasang aircond...tiap2 malam kipas pasang 2 bijik...1 yg pusing, 1 lg mmg d hala terus ke aku je...pastu hubby kene kipas extra lg guna tanggan sampai aku lelap huhuhu tp Alhamdullilah pregnant kali ni dh duk umah sendiri n bilik pun ada aircond...tiap2 mlm aircond wajib d pasang (kdng2 kene pasang kipas syiling skali ngn aircond)...walaupun pakai baju tdo kain satin yg nipis...aku ttp rasa panas...terukkan :p bila aku dh terlelap hubby selimutkan aku, tp bila tgh2 mlm aku terjaga aku akan tarik selimut tu slow2 n selimut dia je sbb aku panas hahahaha

hubby selalu nasihat suh aku guna selimut walau panas camne pun sbb takut bentan (ore klate kato 'nyetok') huhuhu sejak 2 menjak ni b4 tdo aku mst basuh badan dlu baru blh pakai losyen n tdo...klu x, mmg rasa xselesa sgt, bdn rasa melekit2...teringat plk time study kat utp dlu aku pernah pg umah member kat penang pastu asyik duk gelak bila tgk kakak dia yg tgh pregnant duk mengadu panas2...siap berkemban guna kain pelikat hubby dia lg tu...skang ni nmpk nya kene atas batang idung sendiri plk...padan muka aku, sapa suh gelak kat org hahahaha...

klu kat sek aku rasa nk pitam bila xde kipas...masuk bilik guru sib baik ada aircond tp kipas ttp d hala terus ke arah aku jgk :p panas!!! kt umah mmg xminum langsung ais walaupun ada je ais dlm peti tu...ais hanya d sediakan utk tetamu yg hadir je...tp klu kat sek mmg xleh tahan, mmg rasa nk minum je...klu hubby tau habis sehari semalam kene dgr ceramah free...nnt la aku sambung balik....hubby dh nak balik so kene g ambik dia kat lrt jap bye2 hehehe :)

No comments: