Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Friday, July 19, 2013

merapu mlm2

alooo salam ollz...

mlm ni free ckit sbb anak & bapak dh tdo...keje umah utk mlm ni pun dh setel...lgpn esok xsekolah so blh la stay up lama2 ckit...bln pose kali ni rasa cam malas nk masak beria mcm puasa2 yg lepas maybe mood ber'DIET' tu kuat kot :p lalala...tp pape pun aku ttp masak kat umah walaupun simple...masak semua guna barang2 yg ada dlm peti & stock dlm kabinet dapur je...malas nk singgah kedai / pasar or supermarket lepas balik sek sbb konon2nya nk save time nk balik cepat2 ambik marissa pastu rehat ngn baby je kat umah hehehe (juga disebut sebagai TDO PETANG!!! :p)

sepanjang bulan ramadhan ni xde pun lg aku cuba mana2 resipi baru...just resipi yg biasa aku wat je...smlm hubby request nk makan mee rebus utk berbuka arini so balik sek td aku wat la tu pun guna bahan2 yg ada je...xbeli pun tauhu yg biasa aku letak sebagai bahan sampingan huhuhu...pasar ramadhan plk, aku pg 2 hari...smlm & arini tu pun sbb hubby balik keje awal tp kami xde pun beli pape makanan yg berat just beli kuih muih & kadang2 air cendol je maklumla takut keracunan sbb thn lepas arwah ayahsu pernah beli air nira kelapa n itula jgk jd punca dia sakit & akhirnya smpi meninggal...tp dh ketentuan Allah swt. cuma benda tu nk jd sebab je...lg satu thn lepas aku dh kene byk kali beli lauk kat pasar ramadhan tp bila balik tgk2 dh xleh makan akhirnya buang camtu je...sayang bazirkan makanan huhuhu

next weekend ingat nak balik kb la...rindu nk bukak pose ngn bdk tomato & my parents...rindu anak ibuuuuu...ibu & abah syggggg along & ricco :) mode rindu plk hehehehe

No comments: