Anak ibu syg

ibu syg sgt anak ibu, Muhammad Mizan Nurhakim

Monday, July 22, 2013

misiku kuza la plk

kah3 mlm ni gelak sakan aku...nyaris2 semput akibat duk ketawa je...time duk tgh tulis entry kali ni pun masih duk tersengeh2 lg...rasa cam ada org tgh duk geletek kat hati nih hihihi

hari ni mcm biasa aku bukak pose ngn kurma & air je dlu lepas solat Isyak baru makan...maklumla ktorang ada shif jg bdk potato sbb skang ni dh pandai nk pg main & panjat sana sini so kene gilir2 jaga...hubby suh aku makan dlu tp aku plk suh dia yg mkn dlu (makan last blh makan byk2 lama2 ckit :p) lepas dh setel makan, marissa merenggek nk naik atas...dia mmg dlm kul 9 mlm dh nk naik atas sbb nk tdo so abah dia bwk dia naik...aku plk duk kemas2 kat dapur tup2 tgk jam dekat kul 10 dh...uisshhh cite aku dh nak start dh nih...so terus tukar channel tv kah3...cite MISIKU KUZA...hahaha aku layan gak cite ni walaupun aku xminat sgt drama2  bersiri tp kali cam nk tau je kesudahan dia camne...n yg paling penting aku minat kat hero dlm cite nih, dr aeron kah3...tp aku pun masih muda kah (perasan muda walaupun dh 29thn :p) so blh lg la kot nk minat pelakon2 nih kan...tgh2 aku duk syok2 layan cite tiba2 hubby turun...dia ajak aku naik atas lgpn bdk potato dh tdo...aku ckp nnt la kejap sbb aku nk tgk dr aeron dlm cite nih...dia ckp lg 'xyah la, ni lg hensem dr doc aeron ada kat cni' kah3...bila aku tgk2 balik mmg Arja Lee yg memegang watak dr aeron tu mcm iras2 hubby pun ada jgk kdng2 wahahaha...ada la part2 yg iras2 tp xde la sama 100%...pengsan plk hubby aku klu dgr aku ckp camni :p

sib baik dr aeron aku (hubbyku) xtgk aku tgh update entry ni...harap2 dia xbaca la entry ni klu x kompen2 dia perasan...okay la nk tdo la dlu...anak & bapak dh tdo...mak dia plk duk bersuka ria update blog...nnt susah plk nk bgn sahur nnt dh la tiap2 hari hubby kene ambik masa yg lama sgt nk kejut aku bgn sahur...syukur ada org sudi nk layan perangai aku yg mmg susah nk bgn tdo nih...tq abg...syg abg hihihi

bye2 slmt bersahur

ni la arja lee watak dr aeron dlm cite tu...klu gambar ni ada iras2 hubby aku mmg aku la org yg pensan dlu wahaha

klu gambar yg ni plk mungkin ada iras2 la kot ckit2 sbb nmpk muka dekat...tp ni versi kurus la...aku punya kt umah ni versi chubby kah3...sorry abg hihihi

p/s: crdt 2 arja lee's fb sbb semua gambar2 ni aku ambik dr account fb dia hihihi...jgn marahhhh

No comments: